Retourzendingen

RMA Procedure,


Wijkt een artikel af van hetgeen u bij ons besteld heeft geef ons dit dan alstublieft zo snel mogelijk door.
Dit kan per telefoon, email of facebook bericht. 

Uiteraard kan het ook bij ons gebeuren dat u onverhoopt niet tevreden bent, uw product voldoet niet aan uw wensen,
wij hebben iets verkeerd geleverd of wellicht was een artikel defect bij aankomst?

Aangezien wij service hoog in het vaandel hebben willen wij er ook voor zorgen dat wij dit soort problemen goed voor u oplossen.
Hiervoor hebben wij de RMA procedure in het leven geroepen.

1.

Nadat u een mailtje naar rma@com-bat.nl heeft gestuurd met daarin de vermelding van de klacht, krijgt u van ons een RMA nummer.
Dit nummer is voor ons erg belangrijk en dit dient u te vermelden op het RMA-formulier. (download hieronder)

2.

Alle te retourneren artikelen dienen in hun originele verpakking ingeleverd te worden, het geheel verpakt in een stevige doos om verdere beschadiging te voorkomen.

3.

Plaats het volledig ingevulde RMA-formulier bij het artikel in de doos, zonder ingevuld RMA-formulier kunnen wij uw klacht niet direct in behandeling nemen.

4.

Probeert u alstublieft uw klacht zo duidelijk mogelijk te omschrijven, dit helpt bij een snelle afwikkeling.

5.

Wij stellen het op prijs als u uw aankoop factuur in de doos stopt, ook dit helpt bij een spoedige afwikkeling van uw klacht.


Indien wij alle gegevens en het product binnen hebben hopen wij binnen vijf dagen het probleem naar uw tevredenheid opgelost te hebben.

Om in aanmerking te komen voor de "niet goed geld terug" garantie Dienen wij het complete artikel retour te ontvangen zoals het door ons aan u geleverd is.
Uiteraard inclusief alle accessoires en toebehoren, (handleidingen, software etc.) onbeschadigd en in de originele verpakking met de aankoopfactuur.

Vermeld uw bank gegevens ook op het RMA formulier bij het retour zenden, dan kunnen wij die informatie gebruiken voor het terugstorten van uw geld.


Transportschade of defect ontvangen artikelen.

Pakketten met transportschade kunt u het beste direct weigeren om aan te nemen van de pakketdienst.
Voor een goede afhandeling is het belangrijk om de bovenstaande procedure te volgen, dit voorkomt vertraging.

   * klik hier om het RMA formulier te downloaden

Let op : U bent zelf verantwoordelijk voor schade en/of vermissing tijdens het transport naar ons toe.
Ongefrankeerde zendingen of zendingen onder rembours worden nooit door ons in ontvangst genomen.


Compare